Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   separator

separator  masz pytanie
zadzwoń
  +48 22 814 60 80

 

Druk ulotek - co musisz wziąć pod uwagę?

Ulotki - narzędzie reklamy, informacji, propagandy. Rozdawane za darmo na ulicach, w supermarketach, ułożone w punktach informacyjnych lub na stoiskach handlowych. Odkąd tylko wynaleziono druk, ulotka wykorzystywana była jako jedno z najbardziej powszechnych sposobów na przekazywanie określonych informacji (również reklamowych) szerokiemu gronu odbiorców. I co ciekawe, od początków swojego istnienia po dziś dzień ich funkcje są praktycznie takie same. Zmienia się jednak forma, technika oraz jakość ulotek, które obecnie są tworzone zupełnie innymi metodami niż kiedyś.

W czym tkwi tajemnica popularności i skuteczności ulotek?

Zacząć należy od tego, że druk ulotek jest szybki i stosunkowo tani. Obecnie bardzo często są to materiały marketingowe znacznie bardziej urozmaicone niż kiedyś. Mogą występować w różnych formatach. Coraz częściej tworzone są nie tylko warianty jedno-, ale i dwu- czy kilkustronicowe. Drukowane są na kartkach o niewielkich rozmiarach, co ułatwia kolportaż oraz umożliwia odbiorcy szybkie zapoznanie się z ich treścią. To w dużej mierze wpływa na ich skuteczność i popularność.

Ważną cechą ulotek jest szybkości i łatwość ich produkcji. Oczywiście istotnym etapem jest projekt i przygotowywanie treści oraz późniejszej korekty. Ta faza wymaga zwykle najwięcej czasu i pracy, głównie koncepcyjnej, gdyż od tego zależy efektywność ulotki. Przygotowanie do druku nie jest już tak czasochłonne. Co ważne, przygotowanie całej kampanii promocyjnej z zastosowaniem ulotek również nie wymaga zbyt dużych nakładów finansowych. Jednocześnie ze względu na powszechność tej formy reklamy trzeba poświęcić nieco uwagi na opracowanie sposobu na zainteresowanie odbiorców treści na ulotce. Jeśli się to uda, korzyści mogą być zaskakujące. Od dawna wiadomo, że skuteczność kampanii opartej na rozdawnictwie ulotek jest bardzo wysoka, a z kolei koszt dotarcie do potencjalnego klienta stosunkowo niski. To wszystko bez wątpienia ma bezpośredni wpływ na niesłabnącą popularność ulotek, jako nośnika reklamy i informacji.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.